Napędowa reklama w Google

Wystartuj z promocją w Google AdWords
i rozwiń skrzydła w biznesie

Kampania reklamowa w Google AdWords

Jeśli zbudowałeś już stronę internetową, ale ilość klientów wciąż nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca to warto skorzystać z reklamy Google AdWords. Cele kampanii Google AdWords mogą być różne, od zwiększenia sprzedaży czy budowania marki, po promocje określonych wydarzeń, konkursów czy szkoleń.

Musisz sprawić, by Twoja strona pojawiła się potencjalnym klientom w wyszukiwarce. Dobra reklama powala pozyskać nowe zlecenia.

Google Adwords to reklama dopasowana do użytkownika - można ją skierować na wybrany obszar geograficzny (np. województwo lub miasto) i w określonym czasie (np. tylko dni robocze w godzinach 8.00-16.00). Co więcej mamy również wpływ na wygląd i treść reklamy.

Reklamy Google AdWords to usługa skierowana do tych, którzy oczekują natychmiastowego efektu - kampania reklamowa może zostać uruchomiona niemal natychmiast – musimy jedynie przygotować listę słów kluczowych, po których Twoja reklama będzie wyświetlać się użytkownikom oraz określić budżet dzienny oraz maksymalny koszt przeznaczony na jedno kliknięcie. Koszt pojedynczego kliknięcia w reklamę CPC) uzależniony jest od konkurencji i waha się od kilku groszy do kilku - kilkunastu złotych.

Reklama w Google AdWords to racjonalnie zainwestowany budżet reklamowy, ponieważ koszt reklamy jest uzależniony tylko i wyłącznie od ilości osób, które klikną w link sponsorowany. W tym przypadku płacimy za kliknięcie, a nie za wyświetlenie reklamy.

Reklama ma stosunkowo duży zasięg - Google AdWords pozwala pojawić się Twojej reklamie nie tylko w samych wynikach wyszukiwania, ale również na stronach partnerskich.

Nie jesteśmy ograniczeni ilością słów kluczowych jak w przypadku pozycjonowania, a samo pojawienie się reklamy w wyszukiwarce jest o wiele szybsze. Bardzo dużą zaletą kampanii Google AdWords jest możliwość szybkiego reagowania na wszelkie zmiany rynkowe czy też organizowania okresowych promocji.

Czy wiesz, że CTR (Współczynnik Klikalności) jest 600 razy większy w przypadku wyszukiwarki Google niż w przypadku Facebooka.

Kampania AdWords już od:
600
netto
Brak reklamy firmy jest jak brak paliwa w samolocie. Bez podjęcia działań reklamowych Twoja firma nie ruszy z miejsca.


Zamów kampanię w Google AdWords, a otrzymasz dodatkowe 200 zł na Twoją pierwszą reklamę w Google.

Dlaczego warto wystartować z reklamą Google AdWords:

  • możesz szybko osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce
  • wyszukiwarka Google ma ponad 96% udziału w rynku, dzięki czemu dotrzesz praktycznie do wszystkich polskich internautów
  • Twoja reklama wyświetli się wyłączenie zainteresowanym klientom
  • zdobywasz wartościowy ruch na Twojej stronie, który może przełożyć się na sprzedaż
  • płacisz wyłącznie za kliknięcie potencjalnego klienta w reklamę
  • masz pełną kontrolę budżetu marketingowego

Co zrobimy dla Ciebie:

  • opracujemy zestaw słów kluczowych dla kampanii
  • przygotujemy strukturę oraz treści tekstów reklamowych
  • uruchomimy kampanię reklamową w Google
  • przeprowadzimy audyt reklam
  • zoptymalizujemy kampanię oraz regularnie będziemy sprawdzać jej skuteczność
  • prześlemy raport z przeprowadzonej kampanii

Inne typy reklamy Google AdWords

Reklama w sieci reklamowej

Innym skutecznym rozwiązaniem jest reklama w sieci reklamowej Google. W tym modelu płacisz za kliknięcia lub wyświetlenia Twojego komunikatu reklamowego – jest to forma szczególnie przydatna dla budowania rozpoznawalności i wizerunku firmy. Tego typu reklamy mogą być kierowane na konkretne strony internetowe partnerów Google (należą do nich tysiące stron praktycznie z każdej branży).

Zalety reklamy w sieci reklamowej:

  • docierasz do wielu klientów w krótkim czasie
  • budujesz rozpoznawalność Twojej marki
  • możesz dopasować reklamę do płci i wieku użytkownika
  • masz dwa modele rozliczeń: płatności za wyświetlenie lub kliknięcie
  • rozbudowany mechanizm kontekstowy pozwalający dotrzeć do osób najbardziej zainteresowanych ofertą
  • możesz mierzyć skuteczność reklamy

Google Merchant

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to dzięki temu narzędziu będziesz mógł lepiej dotrzeć do swoich klientów dzięki prezentacji Twojej oferty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Dzięki tej usłudze możesz docierać do klienta nie tylko poprzez tekst, ale i zdjęcia produktów.

Korzyści z Google Merchant:

  • atrakcyjna cena
  • zwiększenie zaufania klienta do zakupów przez Google
  • oddziaływanie na klienta wieloma czynnikami (kwota, obraz, opis)
  • bezpośrednia reklama sklepu internetowego

Remarketing

Kampania remarketingowa pozwala na wyświetlanie potencjalnemu klientowi reklamy w różnych miejscach internetu i podążanie za nim z przekazem reklamowym. Tego typu reklamę możesz wykorzystać np. do tego, aby nakłonić potencjalnego klienta do powrotu do Twojego serwisu i złożenia zamówienia.

Jak działa remarketing:

  1. Potencjalny klient wchodzi na naszą stronę internetową
  2. Zostaje dodany do listy remarketingowej
  3. Po wyjściu ze strony klientowi będą wyświetlały się Twoje reklamy na różnych serwisach, które odwiedza - reklama bedzie śledzić klienta

Skontaktuj się bezpośrednio

Chętnie odpowiem na Twoje pytania

Dariusz Setlak e-mail: biuro@promero.pl tel: 794 442 662

Zapytaj o szczegóły

Dowiedz się więcej jak wypromować Twoją firmę